nedeľa 9. októbra 2016

rUkÁvnIkY

     Práve v tomto čase, v tomto ročnom období sú rána také chladné. A aj keď je potom cez deň celkom teplo musím sa priznať, že sa vôbec neteším na "studenú" cestu do práce.
     Ráno je ➕➖ 5°C a keď sa ponáhľam na električku cítim ako mi oziabajú ruky. Vlastne ani nie tak ruky ako zápästia. No a v rukaviciach je ešte horúco. Jednoznačne ma teda zachránia rukávniky.
     Ale mne sa nepáčia tie čo predávajú v obchodoch.
     Páčia sa mi také, aké niekedy nosievali grófky, barónesy či princezné. Jemné skoro až pavučinkové.
     Lenže k môjmu oblečeniu sa také nehodia. Tak čo s tým? Nezostávalo mi nič iné iba si ich vytvoriť. Tie, ktoré som si predtým uplietla z vlny sa časom roztiahli a už neboli také pekné a ani pevné. Vždy sa mi zošmykávali z predlaktia. Musela som vymyslieť niečo iné.
     A potom ma napadlo skombinovať hotový produkt s ručnou prácou. Mala som podkolienky, ktoré vôbec neboli staré, ale chcela som ich už vyhodiť pretože mali prešúchané chodidlá. Hlavne na pätách. Avšak som ich už nemohla nosiť pretože to bolo vidieť. Odstrihla som z nich teda spodnú "chodidlovú" časť a nadháčkovala "pavučinkovú" bordúru.
     Výsledok je takýto teplúčky.
 

 
 
 

Žiadne komentáre: